• Sklep YOUR SOFA – oficjalny dystrybutor wiodącego producenta sof, wypoczynków i narożników skórzanych z funkcją spania.Nasza oferta to systemy modułowe do indywidualnej konfiguracji i kreowania własnej przestrzeni oraz sofy z wygodną funkcją spania, fotele z funkcją relaksu, pufy i inne atrakcyjne dekoracje w tym poduszki dekoracyjne i piękne dywany.Sercem każdego salonu czy pokoju gościnnego są sofy, fotele, narożniki i wypoczynki. To nie tylko eleganckie ale i praktyczne elementy wyposażenia, które nadają wnętrzu indywidualny styl i charakter. Dla miłośników połączenia oryginalnego designu z funkcjonalnością polecamy sofy z funkcją spania. Dużą popularnością cieszą się także narożniki z szezlongiem.Produkujemy na zamówienie dowolne układy modułowych mebli z funkcją spania i pojemnikami na pościel. Szczególnie polecamy sofy i narożniki ze skóry naturalnej oraz w tkaninach łatwo czyszczących się. Bogata kolorystyka obić i różnorodność struktur tkanin oraz mnogość modułów i funkcji sprawiają, że zamówione u nas meble będą miały wyjątkową klasę.Jesteśmy sklepem online eleganckiej marki – producenta mebli CAYA DESIGN, dlatego nasze narożniki skórzane i inne wypoczynki to zawsze produkty najwyższej jakości.Gwarantujemy, że nasze wszystkie sofy rozkładane, modułowe narożniki czy fotele wykonane zostały z solidnych i trwałych stelaży, a obicia to jedynie materiały wysokogatunkowe.W naszym sklepie internetowym możesz dostać wyposażenie tworzone na zamówienie – według Twoich indywidualnych wymagań – rozkładane, z szezlongiem, z funkcją spania.Ręczne wykonanie mebli z najlepszych komponentów gwarantuje satysfakcję i zadowolenie Klienta. Różnorodność kolekcji pozwala kreować nowoczesne jak i bardziej klasyczne wnętrza.
  • Wyprzedaż
    Zobacz

Zwroty i reklamacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
    pisemnie na adres: ul. Polna 8d/6, 87-100 Toruń
    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@yoursofa.pl
    Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest jako załącznik do pobrania. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
    Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
    dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
    W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
    Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

Konsument może zwrócić Produkt na adres magazynu YOUR SOFA: SWARZĘDZ 62-020  Łowęcin ul. Łowiecka 16

Godziny pracy 10-14

Prosimy o awizację z 24 godzinnym wyprzedzeniem pod numer tel 728-418-432

TOWAR musi być oryginalnie zapakowany pod rygorem odmowy odbioru towaru na magazynie sprzedawcy.


    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
    Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
    Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
    W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

DO POBRANIA:

ZAŁĄCZNIK 1 - Informacja o prawie do odstąpienia od umowy

 ZAŁĄCZNIK 2 - Formularz odstąpienia od umowy

 

REKLAMACJE

Poniżej znajdziesz wszystkie podstawowe informacje dotyczące reklamacji oraz gwarancji na produkty oferowane przez sklep internetowy YOUR SOFA.

Jeżeli zakupiona rzecz ma wadę, masz prawo złożyć REKLAMACJĘ, w której określisz swoje wymagania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu opisanego na karcie produktu (tj. do stanu zgodności z umową).

Jej podstawą może być:

1.      RĘKOJMIA (ustawowo uregulowany sposób dochodzenia przez Ciebie roszczeń od sprzedawcy);

2.      GWARANCJA (dobrowolne zobowiązanie sprzedawcy, importera lub producenta odnoszące się do jakości produktu);

To do Ciebie - jako Konsumenta należy wybór podstawy złożenia reklamacji.

RĘKOJMIA

Z tytułu rękojmi sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Kupującego za wady fizyczne i prawne towaru.

O wadzie fizycznej mówimy jeżeli rzecz:

·         nie ma właściwości, które powinna mieć;

·         nie ma właściwości, o których zapewniał sprzedawca lub reklama;

·         nie nadaje się do celu, o którym poinformował sprzedawca;

·         jest niekompletna;

·         jest nieprawidłowo zamontowana lub uruchomiona.

Wada prawna polega na tym, że sprzedany towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawami na rzecz osoby trzeciej.

W ramach uprawnień wynikających z rękojmi konsument możesz żądać:

·         wymiany towaru na nowy;

·         naprawy towaru;

·         obniżenia ceny;

·         odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

Gdy dokonujesz wyboru między powyższymi żądaniami, pamiętaj o następujących zasadach:

·         nie możesz żądać odstąpienia od umowy, jeżeli wada ma charakter nieistotny;

·         kiedy żądasz obniżenia ceny, powinieneś określić wartość, o którą cena ma zostać obniżona.

Aby zgłoszona przez Ciebie reklamacja została rozpatrzona powinieneś przesłać ją na adres pocztowy:

YOUR SOFA
ul. Polna 8d / 6
87-100 Toruń
z dopiskiem "reklamacja" lub "zwrot"

bądź na adres e-mail: biuro@yoursofa.pl  (w tytule maila prosimy wpisać pełny numer zamówienia).

W celu ułatwienia procesu reklamacji prosimy podać następujące informacje:

·         numer zamówienia lub skan dowodu zakupu lub wykazać w inny sposób, że doszło do zakupu;

·         opis wady;

·         zdjęcia wad towaru, całości przedmiotu, a także opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone;

·         w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki – skan protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera - dostawcy (powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu).

Do zgłoszonej reklamacji ustosunkujemy się w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

Warto pamiętać, że ustosunkowanie się do reklamacji to potwierdzenie lub zaprzeczenie jej zasadności. Nie oznacza to jednak, że w tym terminie towar musi zostać przywrócony do stanu zgodności z umową.

W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe – zwrócimy pieniądze.

W przypadku uznania reklamacji równowartość poniesionych i udokumentowanych kosztów zwrócimy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

POBIERZ

WAŻNE:

·         zachowaj dowód zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu;

·         zapoznaj się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producenta;

·         w przypadku wykrycia wady w produkcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją skontaktuj się z nami

Obowiązek dostarczenia przedmiotu reklamacji

Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona, sprzedawca musi mieć możliwość zweryfikowania zasadności roszczeń poprzez stwierdzenie istnienia wady oraz podania przyczyn jej powstania. W związku z tym Ty – jako konsument masz obowiązek dostarczyć zakupiony towar do sprzedawcy. Jeżeli Twoja reklamacja zostanie uwzględniona zwrócimy Ci koszt dostarczenia rzeczy.